AkzoNobel over narrowcasting van MediaMyne

AkzoNobel heeft een passie voor verf. Wij zijn experts in het ambacht van het maken van verven en coatings, waarbij wij sinds 1792 de standaard zetten voor kleur en bescherming. Wereldwijd vertrouwen klanten op ons merkenportfolio van topklasse – waaronder Flexa, International, Sikkens en Interpon. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland en we zijn actief in meer dan 150 landen. We hebben circa 34.000 getalenteerde mensen in dienst met een passie voor het leveren van hoogwaardige producten en diensten.

Op een aantal locaties maakt AkzoNobel gebruik van de narrowcasting van MediaMyne.

Waarom MediaMyne narrowcasting bij AkzoNobel?

Goede interne communicatie is voor AkzoNobel van essentieel belang. MediaMyne stelt AkzoNobel in staat om de gewenste content snel en doeltreffend aan de medewerkers te presenteren. Optimale informatie draagt sterk bij aan de motivatie en onderlinge betrokkenheid. MediaMyne is doorlopend actief en actueel. De publicatie kost weinig tijd en inspanning en maakt het bovendien eenvoudig mogelijk informatie gesegmenteerd te publiceren.

Wat is het resultaat?

MediaMyne is een waardevolle toevoeging op de bestaande communicatiemiddelen zoals het intranet en de digitale nieuwsbrief. De rechtstreekse en visuele communicatiemogelijkheden van de narrowcasting schermen brengen medewerkers doorlopend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de organisatie.

Wilt u weten wat narrowcasting van MediaMyne voor uw organisatie kan betekenen? Maak geheel vrijblijvend een afspraak.

Lees ook onze andere cases

Eliza Krul
Internal Communications Manager
Onze medewerkers kunnen gemakkelijk informatie delen . Er zijn wereldwijd zo’n 15 medewerkers die content voor ons kunnen plaatsen via MediaMyne. Ons motto is dan ook: interne communicatie is van iedereen.
Irene van Dijk
Product Owner Product Team Online
In het begin waren medewerkers wel kritisch over de komst van nog meer ‘prikkels’, maar tegenwoordig worden de updates op schermen gewaardeerd. De meeste medewerkers geven aan nu beter op de hoogte te zijn van wat er in de organisatie speelt.