Logo MediaMyne
Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Zoeken

ATREA TIJDREGISTRATIE
SOFTWARE

Het meest uitgebreide en flexibele tijdregistratiesysteem.

Herken je dit?

  • Je hebt geen goed inzicht in het aantal gewerkte uren.
  • Voor projecten en orders mis je het overzicht hoeveel uur er aan taken is gewerkt en welke medewerkers de taken hebben uitgevoerd.
  • De administratie van verlofuren kost je veel tijd en soms is er discussie over de juistheid van het aantal verlofuren.
  • Voor de salarisadministratie moeten toeslagen en vergoedingen achteraf worden berekend. Dat levert je veel gedoe en tijdverlies op.

 

Met de tijdregistratie software van Atrea los je al dit soort problemen in één keer op en bespaar je een hoop tijd die je nu nog aan onnodige werkzaamheden besteedt. Vraag een demo aan en ervaar hoe eenvoudig tijdregistratie kan zijn.

 

ATREA ALLES IN ÉÉN
TIJDREGISTRATIE SOFTWARE

De basismodule van onze software vormt het urenregistratiesysteem dat we, indien gewenst, voor je aan een inkloksysteem kunnen koppelen. De software berekent automatisch geldende toeslagen op onder andere ploegendiensten, onregelmatigheidsdiensten en thuiswerken. Naast een inkloksysteem kun je de tijdregistratiesoftware aan andere systemen koppelen, zoals de salarisadministratie en de personeelsplanning.

De tijdregistratie basismodule is alles in één, het bestaat uit de volgende onderdelen:

Tijdregistratie

Calamiteitenregistratie is van groot belang om de veiligheid van jouw medewerkers en bezoekers te waarborgen. Tijdens noodsituaties is het belangrijk om direct te weten welke personen zich op jouw terrein of in het gebouw bevinden. Onze calamiteitenregistratie geeft je realtime inzicht in de aanwezige medewerkers en bezoekers, zodat je direct de juiste acties kunt ondernemen. Als je ook gebruik maakt van toegangscontrole is het eveneens mogelijk om de locatie van personen te tonen.

Toegangscontrole

Viverra maecenas accumsan lacus vel. Risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor. Nam aliquam sem et tortor consequat id porta nibh

Tijdregistratie

Calamiteitenregistratie is van groot belang om de veiligheid van jouw medewerkers en bezoekers te waarborgen. Tijdens noodsituaties is het belangrijk om direct te weten welke personen zich op jouw terrein of in het gebouw bevinden. Onze calamiteitenregistratie geeft je realtime inzicht in de aanwezige medewerkers en bezoekers, zodat je direct de juiste acties kunt ondernemen. Als je ook gebruik maakt van toegangscontrole is het eveneens mogelijk om de locatie van personen te tonen.

Toegangscontrole

Viverra maecenas accumsan lacus vel. Risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor. Nam aliquam sem et tortor consequat id porta nibh

WORKFORCE MANAGEMENT
MET ATREA

Samen met u naar het meest complete workforce management systeem

Toegangscontrole

Viverra maecenas accumsan lacus vel. Risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor. Nam aliquam sem et tortor consequat id porta nibh

Activiteitenregistratie

Viverra maecenas accumsan lacus vel. Risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor. Nam aliquam sem et tortor consequat id porta nibh

Activiteitenregistratie

Viverra maecenas accumsan lacus vel. Risus ultricies tristique nulla aliquet enim tortor. Nam aliquam sem et tortor consequat id porta nibh

Bleckmann zet geautomatiseerde tijd- en activiteitenregistratie in van Atrea en heeft real-time inzicht in de per order geregistreerde tijd.

ALLE VOORDELEN
VAN ATREA TIJDREGISTRATIE

Samen met jou naar het meest complete workforce management systeem

DE ATREA APP

Tijdregistratie wordt nog makkelijker met de Atrea app

De tijdregistratie software van Atrea kun je zowel op locatie als met de Atrea app gebruiken. Via de app krijgen medewerkers inzicht in gewerkte uren, verlof, absenties, werkroosters, overuren en contactgegevens van collega’s.

De tijdregistratie app is beschikbaar in de Nederlandse, Engelse en Poolse taal en zit standaard in de basismodule.

 

ERVAAR HOE EENVOUDIG
TIJDREGISTRATIE KAN ZIJN

Vraag vrijblijvend een demo aan

De medewerkers hebben middels Employee Self Service (ESS) inzicht in de gewerkte uren en afwezigheden, inclusief de verlofkaart.

Om dit te realiseren hechten we veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. Wij luisteren aandachtig naar hen, zodat we een scherp beeld krijgen van hun activiteiten en doelstellingen. Omdat wij graag gezien worden als partner en niet sec als leverancier, leven wij in alles wat we doen onze organisatiewaarden na. Wij willen onze klanten prikkelen, zijn altijd transparant en helpen hen om hun interne communicatie dusdanig te verbeteren dat de betrokkenheid van hun medewerkers toeneemt. Daartoe gaan we een partnerschap aan, het is een joined effort.

MediaMyne werkt met een team betrokken collega’s die plezier beleven aan hun werk. Wij zetten ons iedere dag weer in om samen de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. MediaMyne is een van de activiteiten van ShareCompany. ShareCompany is actief met drie bedrijfsonderdelen die uiteindelijk één gezamenlijk doel hebben, namelijk het optimaliseren van data naar concreet toepasbare informatie.