"MediaMyne stelt AkzoNobel in staat om de gewenste content snel en doeltreffend aan de medewerkers te presenteren"

Tineke Dikken, Communications Consultant

AkzoNobel over MediaMyne narrowcasting

AkzoNobel is een internationaal vooraanstaande verf- en coatings onderneming en een belangrijk producent van specialistische chemicaliën. Vanuit een eeuwenlange expertise voorzien zij industrie en consumenten wereldwijd van innovatieve producten en duurzame technologieën. In totaal werken er 45.000 medewerkers verspreid over 80 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. Alle interne communicatiemiddelen vallen onder het ‘One-concept’. Dit concept heeft een verbindende functie. Het brengt verschillende media, die gericht zijn op verschillende groepen medewerkers binnen AkzoNobel, onder dezelfde ‘One’ paraplu. Zij delen dezelfde ‘look and feel’ en dezelfde aanpak wat communicatie betreft. Zo heet het intranet ‘OneWeb’, het personeelsblad ‘OneWorld’ en valt MediaMyne Narrowcasting onder de noemer ‘OneWorldTV’.

Narrowcasting systeem AkzoNobel
MediaMyne Narrowcasting wordt onder de noemer ‘OneWorldTV’ ingezet bij AkzoNobel.

WAAROM MEDIAMYNE NARROWCASTING BIJ AKZONOBEL?

Goede interne communicatie is voor AkzoNobel van essentieel belang. MediaMyne stelt AkzoNobel in staat om de gewenste content snel en doeltreffend aan de medewerkers te presenteren. Optimale informatie draagt sterk bij aan de motivatie en onderlinge betrokkenheid. MediaMyne is doorlopend actief en actueel. De informatie wordt vanuit één centraal punt in Amsterdam of Arnhem onderhouden en gepubliceerd op de narrowcasting schermen. De publicatie kost weinig tijd en inspanning en maakt het bovendien eenvoudig mogelijk informatie gesegmenteerd te publiceren.

 

WAT IS HET RESULTAAT?

MediaMyne is een waardevolle toevoeging op de bestaande communicatiemiddelen zoals het intranet, het personeelsblad en de nieuwsbrief. De rechtstreekse en visuele communicatiemogelijkheden van de narrowcasting schermen brengen medewerkers doorlopend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de organisatie.

 

Vraag vandaag nog een demo aan

Barry Schoenmakers is een expert bij MediaMyne op het gebied van narrow casting. Hij laat u graag kennismaken met meer voorbeelden uit de praktijk. Vraag vandaag nog een gratis demo aan.  

U kunt Barry bereiken via telefoonnummer 030 - 450 50 80 of direct op zijn mobiel: 06 54337888. Of stuur een e-mail naar bschoenmakers@mediamyne.nl. Binnen 1 werkdag heeft u een reactie in uw inbox. 
Zien is geloven. Tot snel. 

Wil je dat wij contact met jou opnemen?

Vul dan onderstaande gegevens in