AkzoNobel over MediaMyne narrowcasting

AkzoNobel is een internationaal vooraanstaande verf- en coatings onderneming en een belangrijk producent van specialistische chemicaliën. Vanuit een eeuwenlange expertise voorzien zij industrie en consumenten wereldwijd van innovatieve producten en duurzame technologieën. In totaal werken er 45.000 medewerkers verspreid over 80 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. Alle interne communicatiemiddelen vallen onder het ‘One-concept’. Dit concept heeft een verbindende functie. Het brengt verschillende media, die gericht zijn op verschillende groepen medewerkers binnen AkzoNobel, onder dezelfde ‘One’ paraplu. Zij delen dezelfde ‘look and feel’ en dezelfde aanpak wat communicatie betreft. Zo heet het intranet ‘OneWeb’, het personeelsblad ‘OneWorld’ en valt MediaMyne Narrowcasting onder de noemer ‘OneWorldTV’.

MediaMyne Narrowcasting wordt onder de noemer ‘OneWorldTV’ ingezet bij AkzoNobel.
MediaMyne Narrowcasting wordt onder de noemer ‘OneWorldTV’ ingezet bij AkzoNobel.

Waarom MediaMyne narrowcasting bij AkzoNobel?

Goede interne communicatie is voor AkzoNobel van essentieel belang. MediaMyne stelt AkzoNobel in staat om de gewenste content snel en doeltreffend aan de medewerkers te presenteren. Optimale informatie draagt sterk bij aan de motivatie en onderlinge betrokkenheid. MediaMyne is doorlopend actief en actueel. De informatie wordt vanuit één centraal punt in Amsterdam of Arnhem onderhouden en gepubliceerd op de narrowcasting schermen. De publicatie kost weinig tijd en inspanning en maakt het bovendien eenvoudig mogelijk informatie gesegmenteerd te publiceren.

Wat is het resultaat?

MediaMyne is een waardevolle toevoeging op de bestaande communicatiemiddelen zoals het intranet, het personeelsblad en de nieuwsbrief. De rechtstreekse en visuele communicatiemogelijkheden van de narrowcasting schermen brengen medewerkers doorlopend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de organisatie.

Wilt u weten wat narrowcasting van MediaMyne voor uw organisatie kan betekenen? Maak geheel vrijblijvend een afspraak.

Lees ook onze andere cases

Eliza Krul
Internal Communications Manager
Onze medewerkers kunnen gemakkelijk informatie delen . Er zijn wereldwijd zo’n 15 medewerkers die content voor ons kunnen plaatsen via MediaMyne. Ons motto is dan ook: interne communicatie is van iedereen.
Irene van Dijk
Product Owner Product Team Online
In het begin waren medewerkers wel kritisch over de komst van nog meer ‘prikkels’, maar tegenwoordig worden de updates op schermen gewaardeerd. De meeste medewerkers geven aan nu beter op de hoogte te zijn van wat er in de organisatie speelt.