Capgemini over MediaMyne narrowcasting

Capgemini is wereldwijd een van de grootste leveranciers van consulting, technologie, outsourcing en local professional services. Bij Capgemini krijgt technologie waarde dankzij mensen, de aanpak van technologie waarbij mensen centraal staan, geeft uiteindelijk de doorslag voor het succes van het bedrijf. Capgemini en MediaMyne liggen hierbij op één lijn. MediaMyne weet als geen ander dat bevlogen en betrokken medewerkers het verschil maken.

Capgemini gebruikt MediaMyne in meer dan 20 kantoren verdeeld over Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Brazilië.

Waarom MediaMyne narrowcasting?

Capgemini is doorlopend op zoek naar de optimalisatie van haar interne communicatie. De onderneming wil zoveel mogelijk traffic naar het intranet genereren. Hiervoor zoeken ze continu naar oplossingen die helpen het intranet goed te positioneren als het meest voorname communicatieplatform. MediaMyne fungeert als belangrijke eye-catcher. Het systeem biedt de headlines aan en verwijst voor verdere verdieping naar het intranet.

Wat is het resultaat?

MediaMyne biedt een visuele en toegankelijke manier om nieuws, events en andere headlines onder de aandacht te brengen. De gebruikte schermen hangen op plaatsen met veel ‘intern verkeer’. Capgemini maakt bovendien gebruik van de ‘touch’-functionaliteit. Medewerkers kunnen door de aangeboden items bladeren, om berichten nog eens aandachtig te bekijken. MediaMyne helpt om interne headlines zichtbaar te maken en ze op die manier onder de aandacht te brengen. De verwijzing naar het intranet helpt dit sterker te positioneren als het meest voorname communicatieplatform binnen de onderneming. MediaMyne Narrowcasting speelt een belangrijke rol binnen de (digitale) communicatiemix.

Wilt u weten wat narrowcasting van MediaMyne voor uw organisatie kan betekenen? Maak geheel vrijblijvend een afspraak.

Lees ook onze andere cases

Eliza Krul
Internal Communications Manager
Onze medewerkers kunnen gemakkelijk informatie delen . Er zijn wereldwijd zo’n 15 medewerkers die content voor ons kunnen plaatsen via MediaMyne. Ons motto is dan ook: interne communicatie is van iedereen.
Irene van Dijk
Product Owner Product Team Online
In het begin waren medewerkers wel kritisch over de komst van nog meer ‘prikkels’, maar tegenwoordig worden de updates op schermen gewaardeerd. De meeste medewerkers geven aan nu beter op de hoogte te zijn van wat er in de organisatie speelt.