MediaMyne en The Others Online gaan samen verder

Bouwen aan hét interne communicatieplatform van de toekomst

Leverancier van gebruiksvriendelijke narrowcasting software MediaMyne en interne communicatie app ontwikkelaar The Others Online gaan hun krachten bundelen in de ontwikkeling van het beste multichannel platform voor interne communicatie. Met de overname van The Others Online door ShareCompany kan de integratie van beide succesvolle tools voor interne communicatieprofessionals beginnen. ShareCompany was al eigenaar van MediaMyne.

Interne communicatie, van strategie tot executie, krijgt steeds meer aandacht binnen organisaties, nationaal en internationaal. Het informeren en betrokken houden van medewerkers staat in veel organisaties hoog op de agenda. Iets wat mede door de coronacrisis alleen nog maar belangrijker is geworden. “En hier spelen wij op in”, zegt Camiel van Asch, Managing Director bij MediaMyne. “Samen met onze klanten werken wij aan een Engaged Happy Workforce. Dit doen we door tools te ontwikkelen die interne communicatie slimmer, effectiever en leuker maken. Zowel voor de medewerker als voor de interne communicatieprofessional.”

Een uniek totaalconcept voor interne communicatie

Met de overname van The Others Online versterkt ShareCompany haar positie binnen het domein van interne communicatie. De organisatie heeft als ambitie om hét multichannel platform te worden voor interne communicatie.

“Het belangrijkste is dat we een nog betere en meer gevarieerde mix van oplossingen kunnen bieden”, zegt Matthijs te Winkel, productmanager en verantwoordelijk voor de technische integratie van beide tools. “Door de integratie van Incrowd en MediaMyne ontstaat een uniek totaalconcept voor interne communicatie en met het complete team van specialisten hebben we alle kennis in huis om de bestaande oplossingen en applicaties snel verder te verbeteren.”

Autoriteit op het gebied van interne communicatie

Incrowd en MediaMyne hebben ieder een sterk klantenbestand met toonaangevende referenties, zoals Kuehne & Nagel, VodafoneZiggo, AkzoNobel en CapGemini, waarvoor een breed scala aan toepassingen is gebouwd. Door de overname bedient het communicatieplatform nu een serieus aandeel van de markt. Maar er is ruimte voor meer!

Te Winkel: “Door gebruik te maken van alle shared services en het delen van kennis kunnen we nóg meer klanten bedienen”. Van Asch vult aan: “Wat goed is, wordt nog beter. Met het nieuwe platform kunnen we uitgroeien tot een serieuze autoriteit op het gebied van interne communicatie.”