MediaMyne klanten over de praktijk

Een overzicht van enkele klantcases.

Capgemini case MediaMyne.jpg Capgemini
AkzoNobel case MediaMyne.jpg AkzoNobel
Brandweer Amsterdam-amstelland case MediaMyne.jpg Brandweer
Kuehne Nagel case MediaMyne.jpg Kuehne + Nagel

Case MediaMyne narrowcasting bij Capgemini

"MediaMyne fungeert voor Capgemini als belangrijke eyecatcher, het systeem biedt de headlines aan en verwijst voor verdere verdieping naar het intranet"

Robin Maas, E-Channel Manager

Capgemini is wereldwijd een van de grootste leveranciers van consulting, technologie, outsourcing en local professional services. Bij Capgemini krijgt technologie waarde dankzij mensen. De aanpak van technologie, waarbij mensen centraal staan, geeft uiteindelijk de doorslag voor het succes van het bedrijf. Capgemini en MediaMyne liggen hierbij op één lijn. MediaMyne weet als geen ander dat bevlogen en betrokken medewerkers het verschil maken.

Lees meer

Case MediaMyne narrowcasting bij AkzoNobel

"MediaMyne stelt AkzoNobel in staat om de gewenste content snel en doeltreffend aan de medewerkers te presenteren"

Tineke Dikken, Communications Consultant

AkzoNobel is een internationaal vooraanstaande verf- en coatings onderneming en een belangrijk producent van specialistische chemicaliën. Vanuit een eeuwenlange expertise voorzien zij industrie en consumenten wereldwijd van innovatieve producten en duurzame technologieën. In totaal werken er 45.000 medewerkers verspreid over 80 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. Alle interne communicatiemiddelen vallen onder het ‘One-concept’. Dit concept heeft een verbindende functie. Het brengt verschillende media, die gericht zijn op verschillende groepen medewerkers binnen AkzoNobel, onder dezelfde ‘One’ paraplu. Zij delen dezelfde ‘look and feel’ en dezelfde aanpak wat communicatie betreft. Zo heet het intranet ‘OneWeb’, het personeelsblad ‘OneWorld’ en valt MediaMyne Narrowcasting onder de noemer ‘OneWorldTV’.

Lees meer

Case MediaMyne narrowcasting bij Brandweer

"Met één druk op de knop communiceert MediaMyne dezelfde boodschap gelijktijdig naar een geselecteerde doelgroep"

Eliza Dijkema, Senior Communicatie adviseur

Brandweer Amsterdam-Amstelland, onderdeel van de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland, is ontstaan uit de zes korpsen van Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Diemen, Ouder-Amstel en Uithoorn. Het korps, bestaande uit zo'n 1100 mensen, treedt effectief op bij branden en ongelukken, maar is ook voorbereid op het bestrijden van rampen en het beheersen van grootschalige crisissituaties. Het korps bestaat uit negentien kazernes van zowel beroeps als vrijwillige brandweermensen.

Lees meer

Case MediaMyne narrowcasting bij Kuehne + Nagel

"Gebruikers vinden MediaMyne een prettig systeem om mee te werken en de medewerkers worden beter geïnformeerd dan ooit tevoren."

Caroline Tjan, Senior Communications Manager

Met meer dan 70.000 medewerkers en ruim 1.300 locaties verspreid over meer dan 100 landen, behoort Kuehne + Nagel tot één van de grootste logistiek bedrijven ter wereld. Op dit moment is Kuehne + Nagel in Nederland actief op 26 locaties met ruim 2.700 medewerkers. Kuehne + Nagel Nederland is een gecertificeerde Top Employer. Een certificering die je uitsluitend verdient wanneer je het optimale nastreeft én realiseert in motivatie en waardering van én voor medewerkers.

Lees meer