Menu
Gratis demo

Vul je gegevens in
voor een GRATIS demo

Gedreven medewerkers zijn belangrijk voor iedere organisatie. Ze representeren de organisatie niet alleen op een goede manier, maar ze stimuleren ook collega’s. Een gedreven medewerker zit goed in zijn vel, werkt met plezier en haalt voldoening uit zijn werk. Zulke medewerkers zijn goud waard en erg belangrijk voor elk bedrijf. Maar wat kun jij doen om deze medewerkers gedreven te houden?
Lees meer
Gedreven_medewerkers.jpg
In Nederland is er op dit moment een krappe arbeidsmarkt. Organisaties hebben steeds meer moeite om (goed opgeleide) medewerkers te werven. Daarom is het erg belangrijk dat wanneer je een goed team hebt, dit te behouden.
Lees meer
LF1_5769.jpg
Amersfoort, 13 februari 2018 - MediaMyne heeft het ISO 27001-certificaat behaald, de internationale certificering voor informatiebeveiliging. Het certificaat toont aan dat er actief gewerkt wordt aan IT-procesverbeteringen en om klanten de zekerheid te geven dat hun data goed worden beveiligd.
Lees meer
Certificaat.jpg
Veel industriële bedrijven hebben nog traditionele prik- of planborden in bijvoorbeeld de kantine hangen. Deze vorm en inhoud van traditionele signage is vaak verouderd. Het moderniseren van deze werkwijze kan veel voor de organisatie betekenen. Wat de redenen zijn voor industriële bedrijven om te kiezen voor digital signage? Daar gaan wij in deze blog verder op in.
Lees meer
Employee App afbeelding.jpg
In een omgeving waar productie wordt gedraaid, is het niet eenvoudig om doelgericht met medewerkers te communiceren. Dit wordt veroorzaakt doordat er vaak een gebrek is aan toegang tot digitale communicatiemiddelen, maar ook factoren als geluidsoverlast en de grote afstanden binnen een productieruimte spelen hierbij een rol. Productiemedewerkers hebben gebruikelijk geen directe toegang tot een mobiele telefoon of laptop binnen hun eigen werkomgeving. Dit heeft grote impact voor de mogelijkheden van effectieve communicatie richting deze groep medewerkers binnen het bedrijf.
Lees meer
iStock-619371902.jpg
Als werkgever stelt u zich vast wel eens de vraag: “Hoe vergroot ik de betrokkenheid van mijn medewerkers?” Zij zijn namelijk de motor van de organisatie en betrokken medewerkers zijn goud waard.  Eén van de belangrijkste manieren om de betrokkenheid van de werknemers te vergroten is de communicatie tussen de werkgever en de werknemer te verbeteren.
Lees meer
3676.jpg
Narrowcasting heeft de laatste jaren een flinke ontwikkeling doorgemaakt. Spraken we eerder nog van een hippe technologie, inmiddels is wel duidelijk geworden dat narrowcasting een volwaardig communicatiemiddel is. Sterker nog, narrowcasting kan wel eens de ontbrekende factor zijn in jouw interne communicatiemix.
Lees meer
Interne communicatiemix narrowcasting
Narrowcasting inzetten als redmiddel om de betrokkenheid van jouw medewerkers te vergroten? Jazeker. Via narrowcasting, ook wel digital signage genoemd, is het mogelijk om doelgericht te communiceren met jouw medewerkers. Narrowcasting is bij uitstek geschikt als verbindende factor tussen de verschillende interne communicatiemiddelen.
Lees meer
Betrokkenheid verhogen narrowcasting
Laten we er niet omheen draaien. Betrokken medewerkers zijn goud waard voor jouw organisatie. Toch blijkt het behoorlijk lastig om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Zo voelt slechts 3 op de 10 medewerkers zich betrokken bij het bedrijf. In deze blog leggen we uit waarom je hiermee aan de slag moet.
Lees meer
Betrokken medewerkers interne communicatie
Interne communicatie is de laatste tijd een trending topic. En terecht. Door de razendsnelle ontwikkeling van het internet, heeft interne communicatie een steeds belangrijkere rol gekregen binnen organisaties en bedrijven. Maar wat doen we er nu eigenlijk mee? Te weinig, want maar liefst 1 op de 3 medewerkers is ontevreden over de interne communicatie.
Lees meer
Interne communicatie
De vakgroep interne communicatie van beroepsorganisatie Logeion organiseerde in samenwerking met Kuehne + Nagel een Enter-the-firm. Communicatieprofessionals kregen de unieke kans om een kijkje in de keuken te nemen van Kuehne + Nagel. Iedereen was nieuwsgierig hoe narrowcasting de communicatie afdeling van Kuehne + Nagel helpt om de communicatiedoelstellingen te bereiken.
Lees meer
Narrowcasting Kuehne Nagel
De FD Gazellen Awards worden ieder jaar georganiseerd door Het Financieele Dagblad en is dé award voor snelgroeiende bedrijven in Nederland.
Lees meer
logo-gazellen-2017-fd-blauw.png
De 9292 Vertrekwijzer is beschikbaar binnen MediaMyne Narrowcasting. Zo kunnen organisaties hun medewerkers heel gericht informeren over reistijden. De missie van 9292 is om iedereen makkelijk en snel wegwijs te maken in het openbaar vervoer (ov). Hiervoor geeft 9292 reizigers de informatie die ze nodig hebben om met het ov te reizen.
Lees meer
Interne communicatie ov 9292